مثله اين كه كنسرت هاي كه قراره تو كشور ها ي مختلف و آمريكا اجرا كنن تنها برنامشون براي اجرا نيست
گروهه جه واي جي كه از دونگيا تشكيل شده قراره اولين آلبومه جهانيشونو به زودي منتشر كنن و يعد از اون هم تو كشور ها ي مختلف كنسرت داشته باشن
به تازگي خبر هاي منتشر شده كه اين گروه قراره به عنوانه اولين آسيايي توي برنامه ي
Late Show with David Letterman
شركت كنن
تو آخر اين برنامه هر دفعه يه آهنگه زنده اجرا مي شه و جه واي جي قراره تو يكي از قسمت ها به آهنگ خودشونو اجرا كنن
من كه خيلي مي خواهم اين قسمتو ببينم
نمي دونم ام بي سي 4 هنوز اين برنامه رو نشون مي ده يا نه ؟ كسي مي دونه؟