Friday, September 24, 2010

BoA – Copy and Paste + I’m OK (BoA The 6th Repackaged Album)


آلبوم ريپكيجه  بوآ در اومده
اين آلبوم دو تا آهنگه جديد داره كه براتون براي دانلود گذاشتم
  خيلي قشنگه ،آهنگه خوبي براي رقصيدنه ،من خودم خيلي خوش اومد Copy and Pastآهنگه
كليپشم به زودي در مي آد
 ريتم آرومي داره  Copy and Pasteنسبت به  I’m OKآهنگه
برين ادامه كه دانلود كنين

Information:
Title: Copy and Paste + I’m OK (BoA The 6th Repackaged Album)
Artist: BoA
Genre: Dance Pop
Language: Korean
Release Date: 2010.09.24

Tracklist:
01.     Copy & Paste
02.     I’m OK (보고 싶더라) 
Download

1 comment:

  1. وااااااااااااااااااااااااای بابا دمت گرم. عجب سایتی دارییییییی.....

    ایووووووووووووووووووووول پس یو هم کاشیوپیا بیدی...خیلی خوشحال شدم

    ^ـــــ^

    راستی به فن کلاب سر میزنی؟؟ میتونم بیشتر باهات آشنا بشم؟؟ خیلی خوبه که کاشیوپیاهای بیشتری دست به کار شدن

    اگه به فن کلاب سر نزدی حتما این کارو بکنیاااااااااااااا

    باباااااای

    http://www.crunchyroll.com/group/DBSKirf

    راستی من تو سایت ترجمه لینکت کردم. شماهم مارو با عنوان سایت لینک کن...بابت اخباری که میزاری هم ممنونم. واقعا اخبار روز رو بدون کم و کسر و میزاری

    ممنونم

    ReplyDelete